Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Daugiau informacijos

Pagalba klientams

NUOTOLINIS PRISIJUNGIMAS

NUOTOLINIS PRISIJUNGIMAS

TV priedėlių prijungimo instrukcijos

PLIUS.TV programėlės (apps’o) diegimo instrukcijos išmaniesiems televizoriams

TV priedėlio PLIUS.TV (atsisukančios televizijos) instrukcija

TV priedėlio EDISION instrukcija

TV priedėlio AMIKO IMPULSE T2C instrukcija

Naudinga informacija
  1. Kaip išvalyti slapukus naršyklėje
  2. Kaip išvalyti naršymo duomenis
  3. 8 patarimai tėvams, kaip vaikui saugiai naudotis internetu 
  4. Besmegeniai Free Wi-Fi
  5. TV1000 Premium atsinaujino 
  6. Nauja TV programa – TVPlay Sports+ HD
  7. Sveikuoliškas ryšys
  8. 4 priežastys, kodėl verta maršrutizatorių nuomotis
  9. 6 būdai, kaip paspartinti belaidį (Wi-Fi) internetą
  10. 5 būdai, kaip pasiekti maksimalų šviesolaidinio interneto greitį
  11. 3 skirtumai tarp Megabito ir Megabaito
  12. 4 priežastys, nuo ko priklauso PING rodiklis, ir rodiklio reikšmė
Sveikuoliškas ryšys

Sužinokite daugiau paspaudę čia!

Kur kreiptis esant ryšio sutrikimams?

Ryšio sutrikimo registravimas, paskambinus į įmonę Besmegeniai telefonu 8 700 11 333, pasirinkite numerį 3:

  1. darbo valandomis – būsite sujungti su administratore;
  2. ne darbo valandomis ir sekmadieniais palikite balso pranešimą nurodydami savo kontaktinius duomenis ir su Jumis bus susisiekta.

 

 

 

Kodėl verta užsisakyti įmonės Besmegeniai paslaugas?

Užsisakyti įmonės Besmegeniai paslaugas verta, nes:

1. Optimalus kainos ir kokybės santykis. Greitas ir stabilus internetas už mažą kainą.
2. Neribotas sunaudojamų duomenų kiekis.
3. Klientų aptarnavimas atvykus pas jus į namus.
4. Suteikiamas maksimaliai kokybiškas ryšys. Nėra trukdžių:
    a) per išorines sienas, nes internetas laidu pajungiamas kliento namuose;
    b) dėl aplinkos poveikio. Ryšio kokybė nepriklauso nuo kliento gyvenamosios vietos, jis gyvena mieste, miestelyje, kaime, privačiame ar daugiabutyje name.
5. Esant poreikiui užtikrinamas spartus belaidis ryšys namuose.
6. Maršrutizatorius yra pakankamai galingas ir jo ryšio užtenka, kad klientui nereikėtų jo nešiotis su savimi po visus namus. Wi-fi ryšys veikia visuose namuose.
7. Maršrutizatorius nėra įkraunamas baterijomis, todėl nereikės pajusti, ką reiškia nutrūkęs interneto ryšys pačioje reikalingiausioje ar įdomiausioje vietoje.
8. Galimybė naudotis internetu ekologiškai. Naudojantis internetu, laidą jungiant tiesiai į kompiuterį, namuose nebus išspinduliuojamos jokios bangos, kurios galėtų turėti poveikį sveikatai.
9. Interneto ryšio tiekimui nereikalinga telefono linija.
10. Užtikrinamas labai trumpas grįžtamasis ryšys (Pingas). Jis užtikrina spartesnį užkrovimo laiką bei ypač naudingas kompiuterinių žaidimų mėgėjams.

Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklės ir sutarties pavyzdys

ERT taisyklės

Tipinės sutarties pavyzdys

Sąžiningo naudojimosi taisyklės

1. Primename, kad sudarę šią sutartį įsipareigojate UAB „Besmegeniai“ paslaugomis naudotis sąžiningai, rūpestingai ir nepažeisdami kitų asmenų teisėtų lūkesčių.
2. UAB „Besmegeniai“ teikiamomis paslaugomis galite naudotis tik šioje sutartyje numatytu tikslu – interneto, televizijos ir ryšio paslaugoms ar su jomis susijusioms pridėtinėms paslaugoms gauti.
3. Jūs įsipareigojate jokiomis priemonėmis ir metodais nenaudoti UAB „Besmegeniai“ paslaugų ar kitokių tinklo resursų nesąžiningam ir (ar) kitų asmenų teisėtus interesus pažeidžiančiam tikslui.
4. Atidžiai susipažinkite su kitais Jūsų, kaip Kliento, įsipareigojimais, numatytais elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklėse 41 punkte.
5. Aptariamų Kliento įsipareigojimų pažeidimu paprastai laikomas neprotingai didelio paslaugų srauto inicijavimas ar priėmimas, neatitinkantis vidutiniškai įprasto maksimalaus paslaugų naudojimo asmeninėms reikmėms, ir (arba) su tokių paslaugų naudojimu ar jų skaičiumi susijusios ekonominės naudos siekimas arba gavimas.
6. UAB „Besmegeniai“ atskirai nagrinės ir sieks teisingai vertinti kiekvieną konkretų atvejį dėl galimo pažeidimo.
7. Informuojame, kad netinkamai vykdant sutartyje numatytus Kliento įsipareigojimus paslaugų teikimas Jums gali būti nedelsiant apribojamas, o vėliau ir visiškai nutraukiamas, jeigu pažeidimo nepašalinate.

Interneto srauto greičio matuoklis

Interneto greičio matuoklis

Kaip apmokėti sąskaitą klientams
  • Grynais pinigais atsiskaityti galima Mažeikių ir Kėdainių įmonės Besmegeniai klientų aptarnavimo skyriuose
  • BANK LINK – patogus apmokėjimas internetu (už suteiktas paslaugas elektroninės bankininkystės sistemoje, Jums sugeneruojamas apmokėjimas pagal išrašytą sąskaitą gaunama el. paštu. Jums nereikės pildyti pavedimo formos, nes tai už jus padarys mūsų sistema)
  • Bankiniu pavedimu į sąskaitą: a/s LT734010040700121303 bankas Luminor
  • MAXIMA kasoje
  • ELOTUS kasose (Mažeikiuose)
  • PERLAS terminaluose
  • PERLAS GO platformoje

Svarbu: nurodykite savo mokėtojo kodą, kurį rasite sąskaitoje.

 

 

 

Sąskaitos gavimo būdai klientams

Pasirinkite sąskaitos gavimo būdą

  • Sąskaita siunčiama el. paštu – NEMOKAMAI
  • Sąskaita siunčiama paštu FIZINIAMS klientams – 1,69 € (už kiekvieną sąskaitos pristatymą)
  • Sąskaita siunčiama paštu JURIDINIAMS klientams – 2,05 € (už kiekvieną sąskaitos pristatymą)
  • Sąskaitą atsiimkite įmonės Besmegeniai klientų aptarnavimo skyriuje – nemokamai
    Norėdami, kad sąskaita Jums būtų siunčiama paštu arba el. paštu kreipkitės į įmonės Besmegeniai klientų aptarnavimo skyrių, nurodykite savo adresą arba el. pašto adresą ir sąskaitą gausite Jūsų pasirinktu būtu.

Mažeikiai – Draugystės g. 22
Kėdainiai – J. Basanavičiaus g. 128 a

Tel. 8 700 11 333

uzsakymai@besmegeniai.lt

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

1. Ką daryti, jeigu laiku neapmokėjus sąskaitos kompiuterio ekrane rodo įspėjamąją lentelę?
Pirmiausiai reikia apmokėti sąskaitą, o tada išvalyti naršymo duomenis. Naršymo duomenis galima išvalyti spaudžiant mygtukus Shift + Ctrl + Delete arba per meniu pasirinktis. Daugiau informacijos galite rasti čia.

2. Kur reikia kreiptis norint pranešti, kad dingo internetas ar turint kitų klausimų?
Klausimus ir pranešimus apie gedimus galite pateikti telefonu ir elektroniniu paštu į Jūsų miesto abonentų aptarnavimo skyrių. Visus kontaktus rasite čia.

3. Noriu pakeisti interneto planą. Kaip tai padaryti?
Galite atvykti į įmonės Besmegeniai klientų aptarnavimo skyrių arba tai galite padaryti paskambinę telefonu. Klientų aptarnavimo skyrių adresus ir telefono numerį rasite čia.

4. Ką daryti, jei pakeičiau kompiuterį ir dabar nežinau, kokius duomenis reikia suvesti?
Labai svarbu, kad Jūsų įsigytas personalinis kompiuteris nebūtų buvęs ankščiau mūsų tinkle, kitu atveju, jis bus užblokuotas kaip klaidingai įvestas Jūsų IP adresas. Jeigu ne, pakanka susirasti sutartį, kurioje susiradę IP laukelyje nurodytus skaičius ir juos įvesti į tam skirtą lauką. Kitu atveju kreipkitės į savo regiono Klientų aptarnavimo skyrių.

5. Ar galiu vienu metu naudotis interneto paslauga keliais kompiuteriais?
Taip galite! Patogiausia būtų, jei įsirengtumėte namuose belaidį internetą (Wi-Fi).

6. Kaip namie įsirengti belaidį internetą?
Norėdami namuose sukurti belaidžio interneto (Wi-Fi) prieigos tašką, įsigykite pas mus belaidžio interneto skirstytuvą (dar vadinamą maršrutizatoriumi). Juo galima sujungti kelis kompiuterius į vieną tinklą, bendrai dalintis duomenimis, spausdinti dokumentus ir naudotis internetu namuose be jokių laidų. Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu (kontaktai) ir mūsų specialistas atvyks pas Jus į namus bei įrengs belaidį internetą arba Jums atsiųsime maršrutizatorių į namus, priklauso tik nuo Jūsų poreikių.

7. Ką daryti sugedus kompiuteriui?
Sugedus kompiuteriui galite kreiptis į Kompiuterinis langas, UAB. Įmonė atlieka techninius ir programinius gedimų šalinimus. Kontaktus rasite prie paslaugos verslui.

8. Kas yra IP adresas?
IP adresas – unikalus numeris, identifikuojantis kompiuterį tinkle ir internete. IP adresą sudaro keturios taškais atskirtos skaičių grupės, pavyzdžiui, 84.32.X.X. arba 192.168.160.X (X – skaičių grupė iš 1-3 skaitmenų).

9. Kokius IP adresus suteikiame abonentams?
Šviesolaidiniame tinkle visiems abonentams yra suteikiami dinaminiai, unikalūs IP adresai. Norint gauti išorinį IP reikia kreiptis į UAB „Besmegeniai“ Klientų aptarnavimo skyrių.

10. Ar keičiasi IP adresas keičiant planą?
Keičiant planą IP adresas nesikeičia.

11. Kaip konfigūruoti pašto dėžutę „Microsoft Outlook Express“ programoje?
1 žingsnis: Programos „Outlook Express“ meniu pasirinkite „Įrankiai“ (angl. „Tools“). Tuomet pasirinkite „Abonentai“ (angl. „Accounts“) ir atsidariusiame lange paspauskite „Pridėti“ (angl. „Add“).
2 žingsnis: Pasirinkite „Paštas“ (angl. „Mail“) ir tuomet atsidarys programos „Vedlys“ (angl. „Wizard“). Čia įrašykite savo vardą ir pavardę (juos matys laiškų gavėjai).
3 žingsnis: Spauskite „Next“ ir paeiliui pildykite pavyzdyje nurodytus duomenis. Gaunamo pašto POP3 ir išsiunčiamo pašto SMTP nurodykite mail.kli.lt. Skiltyje siunčiamo pšt. serveris uždėkite varnelę ant „mano serveris reikalauja autentifikacijos“, skiltyje išsamiau išeinančio serverio portas 465, saugumo tipas ssl. baigę paspauskite „Finish“. „Outlook Express“ paruoštas darbui.

12. Kas nutiks, jei uždelsiu apmokėti sąskaitą?
Nesulaukus mokėjimo iki sutartyje numatyto termino pabaigos, paslaugos teikimas yra sustabdomas. Apie susidariusį įsiskolinimą informuojame skolų išieškojimo tarnybą, kurios sprendimu skolos administravimas atiduodamas antstoliui.

Kokias paslaugas galiu užsakyti?

Prašome pasirinkti visus laukelius.

Jūsų adresu galimos paslaugos

Adresas: Neįvestas adresas

  • Nėra paslaugų
Užsakymas sėkmingai išsiųstas

SUSISIEKITE SU MUMIS

  • 8 700 11 333
  • uzsakymai@besmegeniai.lt
  • UAB „BESMEGENIAI“ KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIAI:
    • Draugystės g. 22, Mažeikiai
    • J. Basanavičiaus g. 128 A, Kėdainiai