Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Daugiau informacijos

single.php

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

1. Ką daryti, jeigu laiku neapmokėjus sąskaitos kompiuterio ekrane rodo įspėjamąją lentelę?
Pirmiausiai reikia apmokėti sąskaitą, o tada išvalyti naršymo duomenis. Naršymo duomenis galima išvalyti spaudžiant mygtukus Shift + Ctrl + Delete arba per meniu pasirinktis. Daugiau informacijos galite rasti čia.

2. Kur reikia kreiptis norint pranešti, kad dingo internetas ar turint kitų klausimų?
Klausimus ir pranešimus apie gedimus galite pateikti telefonu ir elektroniniu paštu į Jūsų miesto abonentų aptarnavimo skyrių. Visus kontaktus rasite čia.

3. Noriu pakeisti interneto planą. Kaip tai padaryti?
Galite atvykti į įmonės Besmegeniai klientų aptarnavimo skyrių arba tai galite padaryti paskambinę telefonu. Klientų aptarnavimo skyrių adresus ir telefono numerį rasite čia.

4. Ką daryti, jei pakeičiau kompiuterį ir dabar nežinau, kokius duomenis reikia suvesti?
Labai svarbu, kad Jūsų įsigytas personalinis kompiuteris nebūtų buvęs ankščiau mūsų tinkle, kitu atveju, jis bus užblokuotas kaip klaidingai įvestas Jūsų IP adresas. Jeigu ne, pakanka susirasti sutartį, kurioje susiradę IP laukelyje nurodytus skaičius ir juos įvesti į tam skirtą lauką. Kitu atveju kreipkitės į savo regiono Klientų aptarnavimo skyrių.

5. Ar galiu vienu metu naudotis interneto paslauga keliais kompiuteriais?
Taip galite! Patogiausia būtų, jei įsirengtumėte namuose belaidį internetą (Wi-Fi).

6. Kaip namie įsirengti belaidį internetą?
Norėdami namuose sukurti belaidžio interneto (Wi-Fi) prieigos tašką, įsigykite pas mus belaidžio interneto skirstytuvą (dar vadinamą maršrutizatoriumi). Juo galima sujungti kelis kompiuterius į vieną tinklą, bendrai dalintis duomenimis, spausdinti dokumentus ir naudotis internetu namuose be jokių laidų. Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu (kontaktai) ir mūsų specialistas atvyks pas Jus į namus bei įrengs belaidį internetą arba Jums atsiųsime maršrutizatorių į namus, priklauso tik nuo Jūsų poreikių.

7. Ką daryti sugedus kompiuteriui?
Sugedus kompiuteriui galite kreiptis į Kompiuterinis langas, UAB. Įmonė atlieka techninius ir programinius gedimų šalinimus. Kontaktus rasite prie paslaugos verslui.

8. Kas yra IP adresas?
IP adresas - unikalus numeris, identifikuojantis kompiuterį tinkle ir internete. IP adresą sudaro keturios taškais atskirtos skaičių grupės, pavyzdžiui, 84.32.X.X. arba 192.168.160.X (X - skaičių grupė iš 1-3 skaitmenų).

9. Kokius IP adresus suteikiame abonentams?
Šviesolaidiniame tinkle visiems abonentams yra suteikiami dinaminiai, unikalūs IP adresai. Norint gauti išorinį IP reikia kreiptis į UAB "Besmegeniai" Klientų aptarnavimo skyrių.

10. Ar keičiasi IP adresas keičiant planą?
Keičiant planą IP adresas nesikeičia.

11. Kaip konfigūruoti pašto dėžutę „Microsoft Outlook Express“ programoje?
1 žingsnis: Programos „Outlook Express“ meniu pasirinkite „Įrankiai“ (angl. „Tools“). Tuomet pasirinkite „Abonentai“ (angl. „Accounts“) ir atsidariusiame lange paspauskite „Pridėti“ (angl. „Add“).
2 žingsnis: Pasirinkite „Paštas“ (angl. „Mail“) ir tuomet atsidarys programos „Vedlys“ (angl. „Wizard“). Čia įrašykite savo vardą ir pavardę (juos matys laiškų gavėjai).
3 žingsnis: Spauskite „Next“ ir paeiliui pildykite pavyzdyje nurodytus duomenis. Gaunamo pašto POP3 ir išsiunčiamo pašto SMTP nurodykite mail.kli.lt. Skiltyje siunčiamo pšt. serveris uždėkite varnelę ant „mano serveris reikalauja autentifikacijos“, skiltyje išsamiau išeinančio serverio portas 465, saugumo tipas ssl. baigę paspauskite „Finish“. „Outlook Express“ paruoštas darbui.

12. Kas nutiks, jei uždelsiu apmokėti sąskaitą?
Nesulaukus mokėjimo iki sutartyje numatyto termino pabaigos, paslaugos teikimas yra sustabdomas. Apie susidariusį įsiskolinimą informuojame skolų išieškojimo tarnybą, kurios sprendimu skolos administravimas atiduodamas antstoliui.